Total Pageviews

Monday 25 August 2014

1st Anniversary

Bulan 8 ni cukup sudah setahun aku bergiat dalam arena blogging. Berikan tepukan yang gemuruh sikit kepada tuan blog. Syabas! Tak sangka aku mampu bertahan menaip dan menaip entri baru walaupun ada banyak je entri mengarut. hahahahha.. To all readers, thank you for always supporting this wonderful blog. Wonderful ker???(tangan atas bahu, mata pandang atas).








Pengalaman sepanjang travelling adalah sebahagian daripada memori indah yang tak mungkin aku lupakan. Serius! So, let share our awesome experiences with others.


Sebagai hadiah 1st anniversary, aku ubah sket rupa blog aku agar nampak lebih matang seiring usia aku yang semakin meningkat. Header blog pun aku dah ubah. Sebenarnya nama D'Memoir adalah nama yang aku suggestkan untuk nama majalah sekolah. Tapi aku rasa sayang dengan nama ni sangat-sangat. So I made a decision untuk gunakan nama ni untuk diletakkan di blog aku.


Ok.. See u next time! 

 

 









#Tak sabar nak pergi ke Kota Kinabalu :)

No comments:

Post a Comment